Ik herken u niet meer.


Deze morgen zegt Alex Agnew nog “ik weet niet meer wie mijn publiek is”.

Social media hebben er voor gezorgd dat vertellen wat je doet, schrijven over wat je bezig houdt, kritiek geven op wat anderen doen, een deel van je communicatiemix is geworden. Het is een manier geworden om mee te bepalen hoe je klanten je zien.

Het gevaar bestaat dat je lezers, je publiek, je klanten een ander, verkeerd beeld krijgen van jou en je bedrijf. Omdat je nu via meer kanalen meer aanstuurt hoe men over jou denkt. Het gevaar bestaat dat klanten zeggen: “ik weet niet meer wie mijn leverancier is”

Denk je wel voldoende na over hoe je wilt gezien worden door je klant? Sta je wel genoeg stil bij wat je wereldkundig maakt? Let verdorie goed op want je zit aan de knopjes.  Je kunt maar beter zorgen dat:

· je een boodschap hebt
· dat ze consistent en duidelijk is
· en ze jouw waarden uitdraagt.

Punt ?

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s