Ik herken u niet meer.


Deze morgen zegt Alex Agnew nog “ik weet niet meer wie mijn publiek is”.

Social media hebben er voor gezorgd dat vertellen wat je doet, schrijven over wat je bezig houdt, kritiek geven op wat anderen doen, een deel van je communicatiemix is geworden. Het is een manier geworden om mee te bepalen hoe je klanten je zien.

Het gevaar bestaat dat je lezers, je publiek, je klanten een ander, verkeerd beeld krijgen van jou en je bedrijf. Omdat je nu via meer kanalen meer aanstuurt hoe men over jou denkt. Het gevaar bestaat dat klanten zeggen: “ik weet niet meer wie mijn leverancier is”

Denk je wel voldoende na over hoe je wilt gezien worden door je klant? Sta je wel genoeg stil bij wat je wereldkundig maakt? Let verdorie goed op want je zit aan de knopjes.  Je kunt maar beter zorgen dat:

· je een boodschap hebt
· dat ze consistent en duidelijk is
· en ze jouw waarden uitdraagt.

Punt ?

Geef een reactie

